wtorek, 21 kwietnia 2015

TB po raz 4 ;-;

Kingo, kochanie ty moje...
To, że śpię do 13 nie znaczy, że jestem leniem xD.
No dobra może jestem...
No Place Like Hoooooooo o o ome xD - cały czas u mnie gra xD.

Coś czuję, że zasady TB są znane..:

- Nominuje się 8 osób.
- Pisze się OS na zadany temat i w czasie.
- Nie poprawia się błędów i pisze się na telefonie.

Mój Temat: przeszłość, magia, nieśmiertelność.
Szczerze to mam już OS. xD. To będzie mój 1. OS na którego podstawie założyłam tego bloga. Tylko troszeczkę inne moce i inny 'Evil' xD.
A Nominowała mnie:
- Kinga R5er - dziękuje już Ci 2 raz xD. Za jakie grzechy...
Tobie również gratuluję kochana :D

A teraz moje Nominacje!
Bu hahaha!



Sweeating Bun
-
kasiulka33311
-
- i... ten kto chce xD bym dala kochaną Ann, ale wiem, że dziewczyna jest ostatnio zalatana :)

Wasz temat: Raura/Rydellington/Rikessa - Sława, która prawie nas rozdzieliła.

Czas: Szalejemy?... Do końca roku xD.

O czymś zapomniałam? Chyba nie... OS w moim wykonaniu już jutro. Jak nie macie chęci lub czasu nie musicie pisać tego OS'a.

ŻYCZĘ WENY I POWODZENIA XD,
Sashy ♫

3 komentarze:

  1. No za jakie grzechy :D
    Może coś wymyślenie w końcu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No fakt ostatnio jestem zalatana, ale do końca roku się wyrobię xd Także jeśli chcesz Sashy lub inni to ja mogę napisać tego One Shota :D
    To teraz czekam na Twoje dzieło ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahahhaha ja juz mam pomysla XD
    Dziekuje za nominacje i oczywiscie, ze odpowiem XD
    Kinga

    OdpowiedzUsuń