niedziela, 3 maja 2015

LBA

No więc tak...
Zostałam Nominowana do LBA
(jeśli ktoś mnie kiedyś nominował, a nie odpowiedziałam to przepraszam, ale ja nadal nie wiem o co w tym chodzi ;-;. Teraz jestem zmuszana do odpowiedzi xD).

Pytania od Patiii ♥:
1. Oglądasz serial Violetta ? Co o nim sądzisz ?
Odp.: Szczerze nie oglądam Violetty. Kiedyś nawet próbowałam, ale szybko się pogubiłam. Nie lubię tego serialu, ale go nie hejtuje. Bo po co? Każdy serial ma swoich fanów. Widocznie ja na to nie zasługuję. 
2.Co sądzisz o hejterach 'Violetty' ?
Odp.: Czy to jest dojrzałe? Co taki hejt da? Nic. A no właśnie! Takie coś istnieje tylko po to by przesłać debilną informację i się wywyższyć 'patrzcie jaki jestem super, hejtuje Violkę'. Błagam ludzie! Rozumiem nie lubicie tego serialu, ale po co się tym chwalić?! Jeśli macie odrobinę rozumu zostawcie tą informację dla siebie! Nie czulibyście się fajnie gdyby to WAS hejtowali, prawda?  
3. Ulubiony aktor i aktorka ? I dlaczego akurat oni ?
Odp.: U mnie to akurat wiadome...
Ross Lynch - co tu udawać jest po prostu dobry w tym co robi i co najważniejsze to kocha. No i jest słodki jak robi te śmieszne miny do scen z A&A. Jest sobą i jest w miarę normalny. Nie odbija mu przez sławę mam na myśli.
Laura Marano - dla mnie jest wzorem do naśladowania. Lubię jej zapał, temperament, walkę o lepsze jutro! No to się zapędziłam.. xD. Ona też jest sobą, kocha to co robi i jest w tym świetna ;D. Do tego kocha zwierzęta!!!  
4.  Kogo najbardziej lubisz z serialu 'Violetta' i dlaczego ? ( jeśli nie oglądasz Violetty możesz wybrać osobę z A&A)
Odp.: Ale, że jedną?! Kobieto ty wiesz w jakiej sytuacji mnie stawiasz? xD Ja wybieram Austina&Ally. Ale kogo? Boże... xD Nie wiem. Nie mam pojęcia. Wybrałabym tą czwórkę.
- Raini Rodriguez as Trish
- Calum Worthy as Dez
- Ross Lynch as Austin
- Laura Marano as Ally
Nie wiem wszystkich lubię xD...  
5. Oglądasz Austin&Ally ? Co o tym sądzisz ?
Odp.: Oglądam i nie żałuję! Świetny serial na nudę, doła i Bóg wie co jeszcze! :D Po prostu go kocham za tą muzykę, którą ma w sobie (trafia w mój gust), kominizm każdej postaci, i miłostki :D Mrrr... Auslly... xD. Szkoda, że to koniec. Błagajmy o film! Zaspamujmy pocztę Disney'a! Kocham ten serial! To moje życie i nie pozwolę na moją śmierć! ;-;  
6. JAK OGLĄDASZ VIOLETTĘ : Fedemila vs Ruggchi ? JAK OGLĄDASZ A&A Raira vs Raura ?
Odp.: Raura!!! ŻADNE INNE! RAURA RZĄDZI ŚWIATEM MORDY! AAA!!! SZKODA, ŻE RAZEM NIE SĄ... MARZENIA... TRZEBA ICH W SZAFIE ZAMKNĄĆ, O!!! RAURA FOREVER! O YEAH! XD  
7. Ulubiony słodycz ?
Odp.: A tu szok: Nie jem słodyczy. No może żelki, ale to pokarm bogów. Znaczy tak w sensie nie lubię ich (słodyczy)... Według niektórych jestem anorektyczką, bo mam z 1.70 (albo i więcej) i 46-47 kg. xD Weźcie to tylko 20 kilo niedowagi! A dajmy te lizaki, które posmakowały mi... RING POP'Y!!! NIE ZAPOMNĘ TEGO DNIA W KIK'U! :D Dzięki R5 za promowanie ich! xD  
8. Lubisz muzykę ? (zrozum to jak chcesz)
Odp.: Lubię muzykę w każdym sensie. Muzyka to moje drugie imię i nie wyobrażam sobie życia bez niej! <3  
9. Wierzysz w jednorożce ? *o*
Odp.: No raczej! :D A Twilight Sparkle to co? Alicorn, ale ma rożka! :D (Bo Ann mnie zabije xD)  
10. Największy przypał ?
Odp.: Zaczekaj dużo tego było... xD.
Może tak, gdy miałam z 12 lat... Coś tam w chorwacji jak byłam zaczęłam być happy bo po plaży rodzice mówili, że pójdziemy na lody. Powiedziała takie coś "No to szybko do wody i spierrrr...." dostałam w łeb od mamy "...spieszmy się?" i taka mina xD.
Może być też to jak w wieku 11 lat nie cierpiałam staników, a musiałam zacząć je nosić i po bilansie poszłam do toalety go ściągnąć. Jak wyszłam spod koszulki wyleciał mi stanik na korytarz przy nauczycielu xD. Mówili, że stanikiem rzucałam.
Chociaż też może jak ustawiłam sobie w pamiętniku mój śpiew jako haslo, a jak chciałam kasę wyjąć to zaczęłam wyć i się rodzice śmiali...
Może być też jak przy chłopaku którego lubię zaczęłam coś gadać i... A z resztą już powiedziałam kilka przypadków xD z miliona...
 11. Czytasz mojego bloga : diescesca-forever i kocham-i-nienawidze-raura ? Co o nich sądzisz ? Poprawić coś ?
Odp.: Czytam Twojego bloga o Raurze ;). Nie musisz nic zmieniać, jest dobrze tak jak piszesz, czyli genialnie! :*

A TERAZ JA XD

Zasady: Chyba to te ;-;
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Tak więc ja nominuje:
- Patiii ♥  http://kocham-i-nienawidze-raura.blogspot.com/
- Kinga R5er   http://raura-kinga-story.blogspot.com/
- kasiulka33311  http://ross-i-laura.blog.pl/
- Louise Noir   http://muzyka-w-naszych-sercach-raura.blogspot.com/
- Louder Forever  http://rosslynchbadboyandsweetboy.blogspot.com/
- Kropelka  http://zyciejestzbytkrotkiee.blogspot.com/
- Karcia Lynch  http://nic-nie-jest-wiadomo-r5laurainni.blogspot.com/
- Sweeating Bun  http://film-raura.blogspot.com/
- Lauren Coolness  http://maranor5story.blogspot.com/
- Ann Lynch  http://i-will-never-stop-loving-you-raura.blogspot.com/  (wiem, że dopiero założyła bloga, ale czytałam jej OS i jestem w 100% pewna, że ma talent :D
- Wiktoria Martin  http://rock-marano-and-lynch.blogspot.com/

Moje pytania:
1. Jak zaczęłaś swoją karierę Blogger'a?
2. Kogo najbardziej lubisz z R5?
3. Data Twoich urodzin?
4. Gdyby istniała możliwość zmiany imienia, to jakie byś imię wybrała?
5. Najlepsze przyjaciółki?
6. Wymień 3 blogi, które mi polecisz.
7. Byłaś zakochana? Jak zareagowałaś, gdy to stwierdziłaś?
8. Ulubiona piosenka?
9. Twoja Ksywka/Przezwisko?
10. Twój najdziwniejszy sen?
11. Jak zareagowałaś na LBA? Myślisz, że Twoja praca jest dobrze wykonana i nie żałujesz, że założyłaś Bloga?

Dziękuje, Gratuluje i Pozdrawiam,
Sashy ♫

5 komentarzy:

  1. Zabije no! Ukatrupie normalnie! Ugh! Szaszlyk! Nie żyjesz!
    Ale i tak cię kocham <3
    Del

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahaahah kocham <333
    Dzięk za odpowiedź no i niedługo (jutro) (albo za 2 dni) odpowiem !
    Buziaaaaaaki :**
    ~Patiii ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi nasz tutaj ->
      http://nic-nie-jest-wiadomo-r5laurainni.blogspot.com/p/lba.html?m=1

      Usuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA :3
    Szczegóły na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń