środa, 4 marca 2015

Zwiastun 20 rozdziału!

To już rozdział 20 ;-;
No to czekajcie do Niedzieli :D
A teraz mała zajawka tego co się będzie dziać. Ostrzegam nie poprawiłam błędów xD.
PS/ Jak się Wam podoba odnowiony blog?

- Nie ładnie tak patrzeć na moje wdzięki... - szepnął do jej ucha.
- Jakie wdzięki?! - warknęła.


- Gin Ellingtonie! - rzuciłam pianka w bruneta.
- Za co?! - oburzył się.
- Zamieniasz się w moich braci!


- Chcesz wiedzieć? Bo o mało co nie dostałam z mikrofalówki!!!

- A to za nie zamknięcie drzwi! - warknęła Laura


- ...Pomijając fakt z dziura w suficie, wybitym oknem, obdrapanym tynkiem w ścianie oraz brakiem kilku paneli z czego nie wnikam wiemy już co nadrobić.

- Przechowam u siebie w krypcie! - odkrzyknęła będąc na górze.

- Zrobiła mu malinkę. - zaśmiała się Sav.
- I do tego na jego tatuażu! - dodała Delly.


 - Szybko! Auto już! Co się na mnie gapicie!!! Ruszać tyłki!!! Prorocznia się spełnia!!!


JAK WIDAĆ BĘDĄ EMOCJE XD.  Co się stanie? Tylko ja wiem :* No przynajmniej do czasu xD.
NO TO DO NIEDZIELI! :D

3 komentarze:

  1. Ty, niedobra ty! Ja chciem już rozdziałka! I to tak bardzo zaciekawił ten zwiastun.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tak możesz? Ją tu czekam i z nudów umieram czekając aż moje życie nabierze kolorów, bo ty wstawiasz rozdział...to...OMG! Ja chce już cały rozdział! Plisss...

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak ja mam wytrzymać do niedzieli co? Co prawda to już jutro no, ale jak!? xD O ten nowy wygląd jest świetny! Bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń