poniedziałek, 20 lipca 2015

Ważne pytanie do was.

Witajcie mordeczki.
Zawiodłam, wiem.
Ale mam szybkie i krótkie wyjaśnienie.
Kabel którym ładowałam mojego iPhona zepsuł się przez co nie mogę podładować telefonu na żaden inny sposób. A na nim były napisane wszystkie rozdziały. Nie mam jak ich wstawić. Przepraszam.

To jedna sprawa. Mam jeszcze drugą.

Kompletnie brakuje mi weny. I chyba zakończę 1 sezon wcześniej niż na 75 rozdziałach. Nie chcę was zanudzić. Bohaterzy wciąż są szczęśliwi. Przydałoby się trochę grozy xD. Prawda?

No i może jeszcze coś.

Ostatnio (dziś o 2 w nocy) skończyłam oglądać Strażników Marzeń. I... Spodobał mi się ten Jack. Przyznajcie że cos ma w sobie z Ross'a xD. Tak mi go przypomina. Więc... Dodam go jako nowego bohatera. Będzie on podobny do Riker'a przez co będą się rozumieć ;).

Co wy na to wszystko?
Potrzebuję waszej opinii :*

Pozdrawiam,
Sashy ♫

PS/ Polecam obejrzeć tą bajkę xD

3 komentarze:

  1. Ojeju! Już się bałam, że zawieszasz bloga i dlatego nie ma rozdziałów (ale chyba jednak nie zamierzasz tego zrobić, nie?)
    Ja też wiem coś o tym, gdy popsuje się kabel i nie możesz na żaden inny sposób podładować telefonu ;-;
    Jeśli chodzi o wcześniejsze zakończenie 1 sezonu, to jeśli nie masz weny to masz pewność, że ja się nie obrażę xdd
    Nowy bohater? Trzy razy tak, przechodzisz xd
    Fajnie, że pojawi się ktoś nowy ^^
    Tak przy okazji dzięki za polecenie tego filmu, bo właśnie miałam szukać czegoś do obejrzenia C:
    Więc to chyba wszystko, co miałam napisać i czekam na rozdział! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisz jak najdłużej masz super wene do pisania a i tak wogule kocham twojego bloga pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. haha ja też to oglądałam i się z tobą zgadzam no ale do rzeczy życzę ci duuuużo weny i takich tam więc pozdrawiam :D

    ~Bezczelna~

    OdpowiedzUsuń