czwartek, 17 września 2015

Informacja

Ostatnio nie pojawiały się nowe rozdziały.
Mam wytłumaczenie:
Telefon (iPhone), na którym pisałam upadł na podłogę i zbiła się szybka. Co za tym idzie? Zero czujności na dotyk. Nic. Kompletnie.
Nie mogę przegrać notatek, a mam do przodu tam co najmniej 7 rozdziałów.
A to wszystko przez durne sprzątanie ;-;.
Oddam telefon do serwisu. Nie wiem ile to potrwa, ale na ten czas zawieszam bloga :c
Przepraszam.
Mam nadzieję, że zrozumiecie i zostaniecie ze mną.
Pozdrawiam,
Sashy...

PS/ Aktywny jest mój blog TimeToGrowUp-Raura...

7 komentarzy:

  1. Spoko rozumiemy na pewno cię nie opuszczę...(Boże jak to zabrzmiało)
    no nic czekam aż odwiesisz bloga(Jest coś takiego jak odwiesisz?

    Pozdrowionka ~Bezczelna~

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdarza się.
    Czekam na powrót <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cię ;') ma identyczną sytuację ze swoim iP i od tygodnia czekam na niego D; czekam na powrót ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam!
    Jestem tu od niedawna, bo jakieś dwa dni temu odkryłam twojego absolutnie wspaniałego bloga! Powiem ci, że miałam dużo do nadrobienia, ale było warto.
    Od czego by tu zacząć... Hmmm...
    Po pierwsze: mówił ci już ktoś jak wspaniale piszesz? No pewnie, że tak i to z jakieś 1000 osób. No to ja będę tą 1001 osobą. Uwaga!... WSPANIALE PISZESZ! UWIELBIAM TWOJEGO BLOGA!
    PO DRUGIE: CZEMU JA MAM NADAL WŁĄCZONEGO TEGO CAPS LOCA? NO PYTAM SIĘ JA?!
    I po trzecie: Rozumiem, że musiałaś odwiesić bloga. Nie przejmuj się. Rozumiem cię. Warto będzie poczekać do od odwiedzenia bloga.
    No to ja czekam. Do zobaczyska! I pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!!! Jestem tu od niedawna i Bardzo spodobał mi się twój blog. Z niecierpliwością czekam na next, ale cóż zdarza się i współczuje z telefonem. Uwielbiam twojego bloga <3
    Jak będziesz miała czas to wpadnij na mojego, to jest mój pierwszy blog
    http://raura-przeszlosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do TB!
    Więcej informacji na moim blogu : nie-chce-taka-byc-ale-niestety-musze.blogspot.de
    Jeśli możesz oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog i znalazłam go jakiś czas temu ale zaprzestałam z powodu obowiązków wróciłam i bardzo mi się podoba rozumiem że nie możesz dodawać. Polecam mój blog http://sayalove.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń