niedziela, 5 października 2014

Prolog

Ona - Brunetka z jasnymi końcówkami i czekoladowymi oczami. Ma 17 lat. Jak na swój wiek jest niską osobą. Mieszka w Los Angeles z siostrą. Nie ma rodziców. Czy jest normalną osobą? Otóż nie. Została obdarzona w moce tak samo jak jej siostra. Przez jedno spotkanie zmieni się jej życie..

On - Blondyn o brąz oczach. Ma 17 lat. Mieszka ze swoim rodzeństwem w Los Angeles. Nie ma rodziców. On również nie jest ,,normalny,,. Ma potężną moc tak samo jak jego rodzeństwo: Riker, Rydel, Rocky, Ryland i jego przyjaciel Ratliff. W jedną noc wszystko w jego życiu się zmieni...

Ich połączenie jest niezniszczalne. Nikt im nie może zagrozić oprócz jednej osoby... Wiedzą, że razem mogą wszystko, ale nie wiedzą jednego: Razem ze swoją rodziną tworzą potężną siłę, która może wszystko zniszczyć, a ta dwójka jest z nich wszystkich najsilniejsza..


***
Hi ludzie, którzy nie mają nic do roboty! :3
Postanowiłam założyć 2 bloga o troche innej tematyce, ale znowu o Raurze ;)
Prolog taki... magiczny xd. Jak go pisałam cały czas myślałam o jednym: O czym ja wogóle pisze?!
Nie wiem jaka będzie fabuła tego bloga, ale raz się żyje, prawda?
Taaak na żywioł! Yeee xd
Zapraszam do czytania i wyrażania swojej opini, która na 100% będzie negatywna :*
Do napisania!
♫ Sashy ♫

2 komentarze:

  1. Cześć! Chciałam Cię zaprosić na swojego bloga, w którym pojawia się między innymi R5. Mam nadzieję, że 1 rozdział, który właśnie dodałam Cię zaciekawi i zostaniesz ze mną :)
    Blog: http://to-nie-jest-milosna-piosenka.blogspot.com/

    Pozdrawiam, matrioszkaa! x

    OdpowiedzUsuń
  2. Czeee! Dopiero dziś dotarłam na twój blog i dopiero przeczytałam prolog! Ale myślę, że mi się spodoba! Zapraszam na moje blogi:
    osdaryaniola.blogspot.com
    story-of-my-life-love-and-hope.blogspot.com
    C:

    OdpowiedzUsuń