poniedziałek, 29 grudnia 2014

Happy Birthday Ross :D



Dzisiaj urodziny obchodzi Ross Lynch! :D. Nasz kochany gitarzysta, aktor, piosenkarz i wspaniały brat kończy 19 lat! Poważny wiek...
Więc trzeba coś z tym zrobić prawda?

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI URODZIN,
ZDROWIA, SZCZĘŚCIA, KOPA NA SCENIE, LAURY W PREZENCIE (XD)
WSZYSTKIEGO CO W ŻYCIU NAJLEPSZE.
UŚMIECHU NA TWARZY I WSZYSTKO O CZYM SERCE MARZY!
NAJ BLONDASKU :* !

Dzisiaj odbyła się akcja na TT. Ja opóźniona jak zwykle, ale cóż poradzić na moją niezdarność. Dzisiaj był u mnie Szampan i wraz z Olą oblałyśmy Nowy Rok! Ja do powiedziałam za urodziny Ross'a, a ona faceplam'a mi odstawiła xD. Ale i tak to moje przyrodnia siostra Rebecca, a ja Rissoto :*

Na koniec kilka zdjęć ;) A jakże inaczej :D





















1 komentarz:

  1. Czekam na next i zapraszam na mój nowy blog:
    tajemnicazamku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń