piątek, 26 grudnia 2014

Ankieta i zapowiedź rozdziału

Ogłaszam wyniki ankiety :o
Werble proszę...


Ross - 5 - (29%)
Laura - 8 - (47%)
Rydel - 6 - (35%)
Ellington - 2 - (11%)
Rocky - 4 - (23%)
Vanessa - 2 - (11%)
Riker - 3 - (17%)
Ryland - 8 - (47%)

Tak, więc coś stanie sie z tymi osobami w 20 rozdziale :D Jestem na 18, więc już niedługo będę dumać co się stanie z Laurą i Rylandem!

Do niedzieli z rozdziałem 9!
Mam dla Was małą zapowiedź :3 :

- Laura? Miałeś wcześniej prorocze sny?

- Możliwe, ze posiada okres. - stwierdził Rocky.
- Albo jest w ciąży! - krzyknął Ryland.
- Albo. - przytaknal Riker.

- Fuu... Teraz to ja będę mieć wirusa. - przeszedł mnie dreszcz. Wstalem z ławki i udalam sie do domu.

Podsluchujemy ich? - spytał Ryland.
- To są ich prywatne sprawy - powiedziałem. - Chodzcie szybko!
- Tak, tak... To są ich prywatne sprawy pff... Akurat.


1 komentarz:

  1. Zapowiedź jest ciekawa... Czekam niecierpliwie na next! Jak tylko sie pojawi to mnie powiadom. Znow sie zakochałam! Twój blog jest niesamowity! Takiej historii jeszcze nie było. Uwielbiam to jak piszesz. Pozdrawiam cieplutko i czekam na rozdział! <33

    OdpowiedzUsuń