sobota, 29 listopada 2014

Happy Birthday Laura! :D

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO LAURKO NASZA! ZDROWIA SZCZĘŚCIA I POMYŚLNOŚCI KOCHANA! ORAZ ŻEBYŚ MIAŁA PRZY BOKU ŁADNEGO BLOND PANA XD!
nie mogłam się powstrzymać, żeby tego nie napisać xD. Musiałam taki mus bananowy... Dobra Sash nie z chodź na temat musów i budyniów! U mnie piccolo polane, więc za błędy przepraszam! (Według mnie ten szampan piccolo smakuje na początku jak oranżada, a później rzygi... blee. po co ja to pije? Następnym razem po proszę o wodę z cytryną, jedno i to samo) DOBRA WRACAM! WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO LAURO MARIE MARANO! HAPPY 19! TAK WIĘĆ WIEM, ŻE JESTEM OPÓŹNIONA ITD., ITP. ALE MAMY SPAMOWAĆ TYM HASŁEM NA TT I INNYCH ZROZUMIANO?! : #BestWishesLauraFromPoland 
DO TEGO MAMY ODZNACZYĆ LAU! : @lauramarano
NIE ZAPOMINAĆ! JA TO ZARAZ ZROBIĘ WIĘC.. XD OJ NO CII... PRZYPOMNIAŁAM SOBIE, ALE PIERWSZE PO PRZEBUDZENI CO ZROBIŁAM TO SIĘ WYDARŁAM: LAURA MA DZINY! (powiedziałam dziny... na serio xd)

JA JUŻ ŻYCZENIA ZŁOŻYŁAM, ROZDZIAŁ JUTRO POD WIECZÓR ;)
NA KONIEC KILKA GIFÓW I FOTEK MAŃKI! ORAZ MOJE ZROBIONE W PIZZAPIE XD.

Pozdrawiam,
Sashy ♫




( Ross się wtrynił cii... nawiązujemy to do życzeń xd )















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz